Przejdź do treści

Specjalista, pracownik inżynieryjno-techniczny/Katedra Zarządzania Jakością

  Stanowisko: Specjalista, pracownik inżynieryjno-techniczny   Wymiar czasu pracy: 1 etat (na zastępstwo)   Miejsce pracy: Gdynia   Komórka organizacyjna: Katedra Zarządzania Jakością   Wymagania kwalifikacyjne, Wykształcenie, Doświadczenie zawodowe: - przygotowanie stanowisk laboratoryjnych do zajęć, w tym odczynników chemicznych, - pomoc w zajęciach laboratoryjnych ze studentami, - wsparcie działalności naukowej – wykonywanie analiz laboratoryjnych, - kontrolowanie stanu technicznego aparatury badawczej.   Wymagania: - wykształcenie min. średnie, - preferowane wykształcenie wyższe – kierunek z zakresu towaroznawstwa lub chemii, - znajomość podstawowych zasad technik laboratoryjnych i obliczeń chemicznych, - znajomość obsługi wyposażenia laboratoryjnego.   Wymagania dodatkowe: - umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność w realizowaniu powierzonych zadań, dokładność, terminowość, - praktyczna znajomość pakietu MS Office, - preferowane doświadczenie pracy w laboratorium badawczym i przy obsłudze aparatury badawczej.   Przewidywana data zatrudnienia:  Luty 2025 r.    Pracodawca oferuje: - stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, - możliwość szkolenia i rozwoju zawodowego, - ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole, - możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozwojowym środowisku, - bogaty pakiet świadczeń socjalnych: * dofinansowanie zajęć sportowych,  * korzystny pakiet medyczny,  * dofinansowanie wypoczynku,  * dofinansowanie wypoczynku dzieci, żłobka/przedszkola, * bony świąteczne dla dzieci, * grupowe ubezpieczenie na życie.   Dokumenty: CV należy składać na adres: kzj@wznj.umg.edu.pl (podając w tytule nazwę stanowiska/funkcji) w terminie do 07 lutego 2025 r.   Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.  W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy. Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty. Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.