Przejdź do treści

SAMODZIELNY REFERENT/SPECJALISTA - DZIEKANAT WYDZIAŁU INFORMATYKI/ WYDZIAŁ INFORMATYKI

  Stanowisko: Samodzielny referent/Specjalista     Wymiar czasu pracy: 1 etat     Jednostka/komórka organizacyjna: Dziekanat Wydziału Informatyki     Opis stanowiska:
  • obsługa administracyjna dziekanatu WI
  • zakładanie i prowadzenie akt osobowych studentów WI
  • wprowadzanie danych o studentach do elektronicznego systemu obsługi studentów
  • sporządzanie danych do okresowych sprawozdań – POLON
  • sporządzanie zbiorczego zestawienia ocen studentów po każdym semestrze studiów
  • nanoszenie należności finansowych wynikających z toku studiów (powtarzanie semestru, przedmiotu, legitymacja studencka, duplikat dyplomu/suplementu, różnice programowe, wznowienie celem obrony)
  • proces dyplomowania
  • obsługa systemu w zakresie elektronicznego dokumentowania przebiegu studiów słuchaczy studiów podyplomowych
  • przygotowanie materiałów promujących Wydział Informatyki
  • prowadzenie spraw związanych z rekrutacją studentów na Wydział Informatyki

 

Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe
  • biegła znajomość obsługi pakietu MS Office
  • umiejętność poprawnego formułowania pism
  • wiedza z zakresu aktów prawnych dotyczących szkolnictwa wyższego
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność w realizowaniu powierzonych zadań, dokładność, terminowość
  • umiejętność pracy pod presją czasu

 

Wymagania dodatkowe:
  • preferowane doświadczenie w pracy na uczelni lub pracy administracyjnej
  • preferowana znajomość rynku mediów społecznościowych
  • preferowana znajomość systemów: POLON, USOS
    Przewidywana data zatrudnienia:  czerwiec 2025 r.        Pracodawca oferuje: - stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, - możliwość szkolenia i rozwoju zawodowego, - ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole, - możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozwojowym środowisku, - bogaty pakiet świadczeń socjalnych: * dofinansowanie zajęć sportowych,  * korzystny pakiet medyczny,  * dofinansowanie wypoczynku,  * dofinansowanie wypoczynku dzieci, żłobka/przedszkola, * bony świąteczne dla dzieci, * grupowe ubezpieczenie na życie.   Dokumenty: CV należy składać na adres: administracja@praca.umg.edu.pl (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie do 30 kwietnia 2025 r.   Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.  W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy. Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty. Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor